Indesit XWE 81688X WSSS NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit XWE 81688X WSSS NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

G S 09-01-2017

Doet wat het moet voor weinig geld

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Verhuisd en snel een wasmachine nodig. Kwam op deze terecht en ik heb tot nu toe geen spijt gehad. 8kg is erg fijn (zo was je echt veel in een keer) en schoon ook. 1600 toeren, nou jah, het is na centrifuge al bijna droog. Heb het nu voor 1 jaar en hij werkt nog steeds goed, ik weet niet of het dan zo blijft (hij is 3x per week gebruikt). Korte programma is handig alleen het is wel vervelend dat de normale programma niet ingekort kan worden. Dus je kan bijv bonte was programma (std is 1:50 min uit mijn hoofd) niet inkorten. Je moet perse de korte programma kiezen (ongeacht type was). Je hebt keuze van 9 min/ 30 min/ 60 min als het goed is. Voor de rest is hij prima. Electriciteit verbruik is afgenomen tov vorig jaar terwijl vorige bewoner 2p huishouden is en wij 3p.

Pluspunten

• Vele programma's
  • Schoon
  • 1600 toeren maakt het al bijna droog
  • 8kg en grote opening
  • zuinig

Minpunten

• gekozen prog niet inkorten vr bijv halve lading

Johan van B 24-06-2016

Een Topper

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Met een capaciteit van 8 kg is dit een heerlijke machine. Werkelijk een topper. Mogelijkheid tot verkorte wasprogramma's, eenvoudig bediening paneel, wast erg schoon, 1600 toeren en is bovendien fluisterstil tijdens de was. Valt eigenlijk niet te overtreffen.
Wij betaalden €349,00 en dat is voor zo'n machine geweldig.
Dit is werkelijk een aanrader.

S horstman 22-05-2016

Fijne machine.

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Deze machine is fijn vanwege de mooie grote trommel. Ook is hij makkelijk te bedienen en lekker stil tijdens het draaien. Er zitten genoeg programma's op om al je was goed schoon te krijgen. Ook staat de temperatuur standaard laag dus zuinig in verbruik.

DW 28-04-2016

Aanrader van een machine

Machine:
Dit is de 2015 opvolger van de uit 2013 daterende XWE 81683X WSSS EU die wij graag wilde bestellen. Mooi. Het nieuwste daar houden wij wel van.
Tja, het is (maar) een wasmachine maar die ziet er heel mooi uit, mooie matchrome deur en afgeronde zijkanten.
Staat op zolder in een apparte ruimte maar dan heb je ook wat.
Eerste wasbeurten gedraaid, kind kan de was doen, Nederlands talig panel, heel veel mogelijkheden die je waarschijnlijk niet gaat gebruiken maar voor de liefhebber een prima mogelijkheid om ze te gebruiken.
Wij zijn meer van de snelle programma's en daarvoor is de zgn. start en go functie uitstekend. 50 minuten en klaar is de was.
Hoe de duurzaamheid is van de machine kan ik (nu) nog niets van melden, wij hebben hem maar net maar gezien de vele positieve reviews van zijn voorganger verwacht ik dat dit wel goed zit tenzij je net pech hebt met de techniek of er is iets anders maar dat kan met elke machine en fabrikant wel eens gebeuren.

stan blom 18-04-2016

prima machine

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Helaas komt de was er extreem gekreukt uit. Tevens is zelfs op het droogste programma de was niet echt helemaal droog.

DGrauwels 12-04-2016

Zuinige en krachtige wasmachine

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Nog niet lang in gebruik, maar tot nu toe een schone was welke daarna snel droog is.
Veel programma's en duidelijke werkwijze.

Indisit 10-04-2016

Gebruiksgemak

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Erg moeilijk om de knoppen van de machine te leren kennen .de uitstraling is erg mooi. De machine wast perfect en zeer schoon.

Indesit Wasmachine 08-04-2016

Stille wasmachine

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Nette prijs en fijne machine, veel inhoud 8 kg en zacht qua geluid. Aanrader zeker voor deze prijs en in vergelijking met andere merken is hij voordelig voor wat hij kan.

Mar 02-04-2016

Net in bezit

Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Ik heb de apparaat net in huis, tot nu toe zeer tevreden.
Ik heb de apparaat net in huis, tot nu toe zeer tevreden.

indesit 11-03-2016
Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

geweldige machine, mooie vormgeving veel inhoud 8 kg en erg zacht qua geluid. Ik kan deze machine iedereen aanraden, zeker voor de prijs

Hans 08-03-2016
Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Een prima stille wasmachine en zuinig in gebruik kortom een perfecte machine voor een mooie prijs ook de aflevering is perfect en de oude machine werd meegenomen.

hjhenckens 07-03-2016
Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

gemakkelijk in gebruik en zeer mooie vormgeving,stil tijdens gebruik,duurzaamheid zal zich moeten uitwijzen
tijdens gebruik.

Edwin 04-03-2016
Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Nadat mijn oude rammelbak de brui eraan had gegeven, heb ik deze indesit gekocht. had ik veel eerder moeten doen, wat een genot! Geen lawaai meer en goede wasresultaten.

Dokter Sultan 12-10-2015
Geschreven voor: Indesit XWE 81688X WSSS NL

Indesit XWE 81688X WSSS NL 8KG. 1600 toren is een heel goede wasmachine en je krijgt meer dan waar voor je geld.

1. geluidloos tijdens wassen, centrifugeren hoor je wel maar is niet storend.( normaal geluid)
2. grote deur opening, er past 8 kg. was goed in.
3. 1600 toeren, kleren komen er bijna droog uit.
4. stevig op de grond, trilt niet en verschuift niet.
5. makkelijk, veel functies en duidelijk te gebruiken.
6. mooi design met zilveren deur
7. De was komt er schoon uit

Algemeen: Het is een heel mooie en gebruiksvriendelijke wasmachine die doet wat het moet doen. Ik heb al drie wasjes gedraaid op functie 8( 70 min) en ben zeer tevreden met het wasresultaat.

Oma Irene 28-10-2015

ik heb de machine nu 2 weken,enkele wasjes gedraaid,maar de centrifuge maakt een ontzettend hard tik geluid,hij staat waterpas!
Hij beweegt ook kei hard op e neer,was goed gesorteerd,kleine en grotere stukken ...........